Oeps…

Hi daar,julle

Baie jammer,maar blykbaar het ek ‘n stap uitgelaat by my Sigeneur blom tutorial. Groot ekskuus,hoor? Dis al daai duwweltjies!

Maar kom ons stel dit gou reg :

win_20170208_10_57_08_pro
Net voor hierdie stap,het jy mos die vyf lussies (spasies). So,in jou eerste lus,doen jy die volgende : 1 kortbeen / 1 halwe langbeen / 1 langbeen / 1 dubbellangbeen / 2 kettingsteke / 1 dubbellangbeen / 1 langbeen / 1 halwe langbeen / 1 kortbeen. Alles in een lus. Dis jou eerste blomblaar (petal).  Na jou laaste kortbeen,maak jy nog ‘n kortbeen in die kortbeen van ry een. Herhaal tot by laaste lus en maak ‘n glipsteek in vlg kortbeen. Daar moet vyf blomblare wees.
win_20170208_11_01_15_pro
So gaan jou blom dan lyk. Nou is jy reg om met die vlg stap te begin.

Hoop dis nie te verwarrend nie. Weereens baie jammer oor die duwweltjies wat my posts so deurmekaar krap. Maar ek weet mos my Inloerders is lekker skerp. Hulle het l-a-n-k-a-l uitgefigure wat kom volgende.

Ons praat weer. Loer gerus in,

alleycat

Author: alleycatweb

writer,wife,mother,crafter

Leave a Reply

