Die nuwe jaar in

Hello daar,

hmm,ek sien ek was baie lui die afgelope tyd. Wel,dis ‘n nuwe jaar en ek’s terug. Eers net vir elke Inloerder ‘n kreatiewe 2017 toewens. Kom ons kyk deur ‘n kreatiewe bril na ons omgewing. Ons sien ‘n kunswerk in klein dingetjies en word so begeesterd dat ons net wil skep! Kom ons maak ons hande tools om mooi goed te maak. En sover ek kan,verskaf ek ‘n idee of ‘n inspirasie. 2017 gaan ‘n goeie jaar wees.

Vandag neurie ek Crowded House se World where you live. 

Dankie vir inloer,

alleycat

Author: alleycatweb

writer,wife,mother,crafter

Leave a Reply

